Jump to content
Due to the significant updates that have taken place, you now need to login with your display name or e-mail address, NOT your login name. ×
Due to posts that are 5+ years old being rebuilt, some of the older BBCodes may not have converted properly but still be in the post. Most posts are unaffected but some using what was our custom BBCode (like [spoiler]) will be a bit broken. ×

Derrick44444

Members
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Derrick44444

  • Rank
    Unicorn Horn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arkansas

RuneScape Information

  1. Derrick44444

    BCP

    What would be a better all around torso piece than BCP?
  2. Derrick44444

    BCP

    No idea. Soon possibly. only dropped 50 some odd k this last update. I'm just watchin it because i'm skillin at the moment no hurry to get it.
  3. Derrick44444

    BCP

    I would just watch bcp prices on ge... because its just droppin like a bag of [cabbage] and i don't see it going back up.... thats what i'm doing right now. No idea why its falling so bad.
  4. Pretty good point tbh.... no idea why they added the rocks behind the tree but that makes more sense to me then anything else I could think of.
  5. whats the best method to slay cave crawlers?
  6. I thought that was jsut a friend chat and not an actual clan? Nope its a clan ran by shyla just like the friend chat. Anyone that might wanna join needs to hurry. The probation period starts tomorrow.
  7. The "unofficial" official tip it clan is HYT. Shyla's chat.... its relaxed no requiremets
  8. go with nine maples six coal. the nest are amazing. few good seeds and you've made a good chunk of cash. and then griding up the birds nest is nice money too. Idk that and keep the nest because i knew they were used for something. quick 1.1 mil and i had under 200 of them
  9. Appreciate it. Was too caught up on the shortcut thing and didn't read the other stuff. /lock thread?
  10. I'm at the agility pyramid shortcut with a rope trying to use it on the rock and it says i need to be on the plateau to use the shortcut. How do i get on top of the plateau? And if any [bleep]ing trolls wanna post on this yes i've got the quest guide up [bleep]s.
  11. Calm dude its the internet lol.... its called completetionist cape for a reason, not all things combat cape... quit crying. You want the thing your gonna have to skill. end of that story. Because you wouldn't have completed the game if you only had combat stats or vice versa
  12. Calm dude its the internet lol.... its called completetionist cape for a reason, not all things combat cape... quit crying. You want the thing your gonna have to skill. end of that story.
  13. No disappointment here... i'm sure its better than whatever else i randomly decide to do when i log on
  14. What level can i start to expect to make some decent money slaying?
  15. So is there an unofficial clan chat for tif like forsaken mages was back in the day or what?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.