Jump to content
unorclan

Gielinor Tribune: 13th Edition (Nov. 24th)

Recommended Posts

yay! we'll make sure to have a detailed, thoughtful, and well-written article on the GE. unlike some newspapers i could mention... (the Tip.It times, which doesnt even have a article about it!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
yay! we'll make sure to have a detailed, thoughtful, and well-written article on the GE. unlike some newspapers i could mention...

 

 

 

WHICH YOU WON'T =;

 

:shame: :shame: :shame:

 

 

 

Wouldn't want to offend the Editor now would we? :XD:


unorclanpixelsigzu1.png

Thanks to the amazing talent of Jopie211 for the sig!

Finest Fist of Guthix Strategy Guide

Share this post


Link to post
Share on other sites
yay! we'll make sure to have a detailed, thoughtful, and well-written article on the GE. unlike some newspapers i could mention...

 

 

 

What other newspapers? If I correctly recall, you wrote specifically in one of your articles the Project Onyx is a, how was it put?

 

 

 

newspaper...excuse me...portal

 

 

 

So certainly we're not a newspaper.


tipitsig.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
yay! we'll make sure to have a detailed, thoughtful, and well-written article on the GE. unlike some newspapers i could mention...

 

 

 

What other newspapers? If I correctly recall, you wrote specifically in one of your articles the Project Onyx is a, how was it put?

 

 

 

newspaper...excuse me...portal

 

 

 

; and certainly not a newspaper.

 

 

 

hehe true tue skill caster. Maybe money thought we were going to put out a better article then the editor :ohnoes: of the tip.it times.

 

 

 

Of course now that I said it the Editior will surely come down and strike him down with his writting power.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe true tue skill caster. Maybe money thought we were going to put out a better article then the editor :ohnoes: of the tip.it times.

 

yes, leaf, thats exactly what i meant. how silly of me not to specify who i was talking about! how silly of me...

 

 

 

EDIT: i'd better correct my previous post! sorry for the miscommunication!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe true tue skill caster. Maybe money thought we were going to put out a better article then the editor :ohnoes: of the tip.it times.

 

yes, leaf, thats exactly what i meant. how silly of me not to specify who i was talking about! how silly of me...

 

 

 

EDIT: i'd better correct my previous post! sorry for the miscommunication!

 

 

 

thanks for clarifying that money, we now know who the 2 tip.it paper makers/ steel war supporters are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I'm sorry, but according to Jagex's NPC, Burgsen, the prices WILL fluctuate based on how high or low people are buying. So the article is pretty off...

 

 

 

Lol, I'm gonna start making sure these authors and info is legit before I start posting 'em. :-k

 

 

 

Hehe, probably lol, and you asked where our article went? :P *cough*thenagain,weactuallyunderstandhowthegeworks*/cough*

 

 

 

Buddy, do us a favor and keep that kinda stuff to yourself :-#

 

 

 

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

The steel war will be absolutely awesome. Simply put. I hope I can make it that day.

 

 

 

 

 

I love it!


picture7eo0.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
The steel war will be absolutely awesome. Simply put. I hope I can make it that day.

 

 

 

 

 

I love it!

 

hope you'll be able to make it!

Share this post


Link to post
Share on other sites
The steel war will be absolutely awesome. Simply put. I hope I can make it that day.

 

 

 

 

 

I love it!

 

hope you'll be able to make it!

 

 

 

as do i, i can not make it however, i have to work

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe true tue skill caster. Maybe money thought we were going to put out a better article then the editor :ohnoes: of the tip.it times.

 

yes, leaf, thats exactly what i meant. how silly of me not to specify who i was talking about! how silly of me...

 

 

 

EDIT: i'd better correct my previous post! sorry for the miscommunication!

 

 

 

You naive fool, thinking we were THAT good. *slaps upside the head* We are still having trouble getting valid sources on this crap that we have been writing about.


?r=191108

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Currently will be using my Oni Tsurugi account to attempt to get 99 on all free skills without spending any gp, just for the sake of doing so.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe true tue skill caster. Maybe money thought we were going to put out a better article then the editor :ohnoes: of the tip.it times.

 

yes, leaf, thats exactly what i meant. how silly of me not to specify who i was talking about! how silly of me...

 

 

 

EDIT: i'd better correct my previous post! sorry for the miscommunication!

 

 

 

You naive fool, thinking we were THAT good. *slaps upside the head* We are still having trouble getting valid sources on this crap that we have been writing about.

 

 

 

lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe true tue skill caster. Maybe money thought we were going to put out a better article then the editor :ohnoes: of the tip.it times.

 

yes, leaf, thats exactly what i meant. how silly of me not to specify who i was talking about! how silly of me...

 

 

 

EDIT: i'd better correct my previous post! sorry for the miscommunication!

 

 

 

You naive fool, thinking we were THAT good. *slaps upside the head* We are still having trouble getting valid sources on this crap that we have been writing about.

 

lol...

Share this post


Link to post
Share on other sites
No comment...

 

 

 

We got some special stuff coming up in our next edition!

 

 

 

zOMG I CAN'T WAIT!!! SOMEONE PINCH ME I MUST BE DREAMING!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.