Jump to content
Makilio

200M in all Skills

Recommended Posts

I kinda think Skiller will do it. I also think Telmomarques would get all 200M skills. Also Drumgun and Kingduffy.

 

But I think that Zarfot has a really good chance tbh. (I wish he would just unquit tbh lol)


Ecruteak.png
Ecruteak.png

Ecruteak.png



RuneCrafting addict 

Divination addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Drumgun

Wanna tell us how many zeals you have banked at the moment, how much you are through to the costs of 200m prayer through frost dragon bones (%) and if you are going for 100m+ xp gains on 1 day with the help of prayer (25mil a day), dungeoneering tokens (18m if maxed), SW (no idea how much you can tear off atm), + 400 effigies in the near future?

 

Lol Tery ^_^

 

Yeah uhmmm Zhow, you think a bit too hardcore man! Lol - that thought hadn't even crossed my mind. Thanks for the idea though! I'm a bit uninterested in daily records though; anyone can have a nolifing day or week even. Not sure why me training combat is instantly linked to sw, I've only trained ~50m str exp there;thats less than 1/10th of all my combat exp. I'm not training ranged there - sorry to dissapoint :P, tho I do like that idea alot Xen haha XD! I think Paper is down for it; then all we have to do is ask Aasi :P

 

Though I will spend a bit of zeal on range and save some for prayer to get the daily record - just for fun, nothing serious. I can't tell my exact amount of money/zeal because well...that simply wouldn't be fun then would it! Rather keep the competition in the dark and have them guessing :D

 

you would want the prayer daily

 

get it high when you get it cause i plan on havin it to when i do it ^_^

 

I leaked enough information to sleep fine today ;-), thanks,

 

and if the day comes where you max a days xp gains, get 50k brimhaven tickets too and snatch off jebrims daily and weekly record for most agility experience so we, the community can laugh in our sleeves and troll all 173 accounts of Jebrim down =), 1M 53R10U5!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Been following this thread for a while now, just thought I'd mention that Elias said he's going for 200m Slayer after Dungeoneering. A wise choice because of all those effigies. :thumbup:


A13d.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drumgun doesn't like Agility that much. :P Besides, if he ever did do such a thing, I'd turn around and get 100m Xp in tickets and beat his Overall records. ;)


fd5716c8af.png

200000000.png

Agilitizing my way to 1,000,000,000xp!
Follow my progress on my Youtube channel: http://www.youtube.com/The1Jebrim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Question btw for Drumgun: anyone/himself know. can u currently afford 200m rng?

 

Easily :P I've been boss hunting lol, just cuz I don't gain so much exp sometimes doesn't mean I've been loafing ;D

Just saying, I have been wondering how many charms you had when you did 200m sum. So I was happy to see it in your sig. :thumbup:


pere_grin.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skiller 703 seriously has a failed personality..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Question btw for Drumgun: anyone/himself know. can u currently afford 200m rng?

 

Easily :P I've been boss hunting lol, just cuz I don't gain so much exp sometimes doesn't mean I've been loafing ;D

Just saying, I have been wondering how many charms you had when you did 200m sum. So I was happy to see it in your sig. :thumbup:

 

:) , it's a random pic though! Only made it cuz I hit 300k crims - did get some more after that hehe. And noes, I wouldn't do that to Jeb :D

 

P.S. don't you just love it when your internet provider goes 'omg we're gonna disconnect your internet for 10 mins without warning!' while you're doing something risky? Bai 50m and void gear :(, was in the middle of my week record too, now Ima have to finish it in arma and spend time on getting void back :\. Losing about 30k exp/h...not a happy camper atm.


yIUqy.jpg

 

http://www.youtube.com/user/DeskDrumGun?feature=mhee My Yt chan, still under construction :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feel for you, died while chinning as well (few years ago), then got a mime random as soon as I ran back.

 

Use a ring of life next time :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.1m Range xp today, Drumz0r! :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.1m Range xp today, Drumz0r! :D.

 

Ok drumgun, as netherlanders under eachother (Teamed is also one), please tell us how the [beep] you are getting 10,1m range xp in one day! Have you started using zeal or what?

You do know that if you continue, let's say 8m a day, u will have reached 200m range xp in 12,5 days! That's really impressive dude.

 

Good luck on your goals.


backgroundsignature.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.1m Range xp today, Drumz0r! :D.

 

Ok drumgun, as netherlanders under eachother (Teamed is also one), please tell us how the [beep] you are getting 10,1m range xp in one day! Have you started using zeal or what?

You do know that if you continue, let's say 8m a day, u will have reached 200m range xp in 12,5 days! That's really impressive dude.

 

Good luck on your goals.

 

Netherlanders undr eachother :lol:

 

Yup zeals, wat anders? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup Week, thanks :P uhm, idk if you're watching the news atm, but I might have to evaquate due to those chemical explosions :o (wouldn't be able to play lol), depends on the situation after rain has fallen + the substance results that the smoke contains. Sucks that they don't know anything atm...


yIUqy.jpg

 

http://www.youtube.com/user/DeskDrumGun?feature=mhee My Yt chan, still under construction :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gf drumgun

 

 

 

 

Quick find code: 154-155-582-62104691 Rs thread

 

It says this for those who dont want to go to the thread:

 

 

 

A Lv Too Low: ( thats the guys name )

 

My goal is currently to earn 20k zeals via soulwars to get me from my 99 attack (13mill xp) to 200mill xp in 1 go

 

I am also a level 35 with 10hp, the lowest possible level for 99 attack to begin with. I got my 99 attack in 2009 and then started to skill, i have gotten 10 skillcapes since and i decided i wanted to max my favourate skill, and the skill my account was based on.

 

I currently have over 8k zeal and i need a bit under 12k more, it will be around 5/6 months more but i wont give up.

 

I use a clan channel in world 44 called 3zealsftw and i am always talking and replying just in case some trolls are reading this.

 

I want to hear what people think of my goal and show there support if any, thanks

 

Also below is a copy of what i wrote in a few pages:

 

---------------------------------------------------------

 

Just so people know the dedication of what i am doing, a soulwars match goes for 20 mins approx and a win earns 3 zeals, a tie earns 2 and a loss earns 1

 

I am getting 20,000 zeal onto of the 2400 i already collected for my 99 attack

 

Gaining the 200mill attack xp by soulwar zeals alone takes alot longer then normally training, as sw winning all games in what case you cant always do is max of 60k xp a hour tops, while training like armoued zombies is well over 100k xp a hour every hour, i always earn no profit training in soulwars and its also alot more frustrating getting into games, and i can tell you its less afk then normal training with the bar and 10hp lol

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Wonder if hes legit


aribiterspar3.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats to Drumgun who became the first player to have 11 skills over 100M xp. Skiller should tie him pretty soon and pass him in a couple week when he's gonna reach 100M magic and 100M farming.


langerkiller.png

 

Follow the progress of top players and my weekly updates here: 200M in all Skills

Latest Milestones Chart update : page 602

Latest top 15 update : page 602

6 slowest skills chart : page 563

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drum, evacuate? :o

Could you tell me your province, I'm from Gelderland and I' havent even heard about explosions, let go evacuations..:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drumgun is Dutch? O.o

 

All Pro's are Dutch :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some chemical [cabbage] blew up in Moerdijk. There's a big fire over there and because of the wind some of the gasses are coming our way! (Zuid-Holland)


+ Saxon is right :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

so drumgun ull gain about 150m range with 2 weeks to spare in the month, do u plan to use those 2 weeks to get another 200m and go for another 300m record month? if u have a bit of cash u have some very easy choices like crafting or construction etc (im aware u cant afford herb or pray yet) or possibly 100m fletch or some firemaking

 

also i know a bit about skiller 703 from dunging, and he may be a contender before too long

 

the guy is insane, hes like an efficient drumgun the way he plays and it wont be too long before hes in the top 5 imo

 

he predicted being first to 99 dung, he also would have been first to 120 and 200m easily, if not for the way it was released in chunks. so because it would have been inefficient he waited for occult/warped

 

he also announced he will be the first person to beat the new skill that comes out, and i believe him

 

hes also an efficient account from the start, he wasnt a main acc he was a special acc at first, in fact only 2-3 year ago he was a lvl 15 with 99 prayer, then he maxed skills, then finaly cb

 

hes got only 20m slay and 20m combat stats. meaning he could do the full 200m slayer and combat stats, and get 1800 effigys

 

he also has the full 200m prayer the full 200m herblore the full 200m construction, 150m crafting, 100m fletching, 300m lrc, and 130m fm for fast skills left

 

he could easily get 4b xp at a very fast rate in the next 2-3 years if he sticks to it


a_final_name.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was already aware of that Ari, we spoke during sw. Not a big deal, esp since I didn't even bother for the attack record (wasn't aware of runetracker at that time)

 

Thanks Langer, BUT since you mention that I'll probably lose it soon, 100m thieving is only 9 days away, so I could easily tie Aasiwat again; not to mention I have various easy xp skills (fm/craft/pray) coming up as soon as I have the money for them. 84m craft = 18 days, 63m fm = 8 days, 78m prayer = 4 days. ;)

 

+ Saxon is right :P cabbage lol

 

Edit: Skiller 703 is going for all 200m's yes, though he does play less hours a day than me mind you :P, but he's in a great position like you stated already. As for 300m month, no point in that since I wouldn't be beating my current month record.


yIUqy.jpg

 

http://www.youtube.com/user/DeskDrumGun?feature=mhee My Yt chan, still under construction :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was already aware of that Ari, we spoke during sw. Not a big deal, esp since I didn't even bother for the attack record (wasn't aware of runetracker at that time)

 

Thanks Langer, BUT since you mention that I'll probably lose it soon, 100m thieving is only 9 days away, so I could easily tie Aasiwat again; not to mention I have various easy xp skills (fm/craft/pray) coming up as soon as I have the money for them. 84m craft = 18 days, 63m fm = 8 days, 78m prayer = 4 days. ;)

 

+ Saxon is right :P cabbage lol

 

Rofl the wind is blowing that [cabbage] right to the opposite provinces of where I live gg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anddd Baang, 12,386,496 range xp for Drum today.

33m for the week so far.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So drumgun did get some minor gains in ranging, no big deal :P

 

Nah jk xD keep it up drum (y) to bad you didnt max combat with slayer thou ;'(


Hamstie.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skiller 703 seriously has a failed personality..

Yeah, I saw him talking at LRC and his terrible spelling and immaturity made me think it wasn't him.


dcfclogo4.jpg

 

[Admin Edit: Attempting to publicly humiliate a user in your signature is inappropriate]

 

Quit Runescape... Dec 2001 - Jan 2008 on and off... mostly off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.