Jump to content
Howie101

TEH Person Under Me

Recommended Posts

False.

 

 

 

TPUM has been to realultimatepower.net


mgssigwith9t99jq.jpg

It's not the size, but what you do with it. Oh but for your southern appendage, it's size fellas! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

False (what is it?) Edit: I went to it after post and u need to get over ninjas.

 

 

 

TPUM is obsessed with cheese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope your thinking of one of my friends. He often goes by the name, "Mr Cheese Sandwhich". If you ever meet hi on CS run like freakin crazy.

 

 

 

TPUM has internet access...


ragenori9bosq4.gif

Thanks Venomai for this super sig and Kwimbob for the awesome avatar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why Yes ido, thank you.

 

 

 

TPUM Wants to be known by the masses.

 

 

 

~~Byers


babydz3.jpg

 

The Carter III

"I can get your brains for a bargain, like I bought it from Target.

Hiphop is my supermarket, shoppin' cart full of fake hiphop artists."

Share this post


Link to post
Share on other sites

actually i prefer obscurity so that i may better sneak up on the masses 8-)

 

 

 

(time to see if i can freeze this thread for 4 years give or take a few minutes :twisted: ) TPUM will cry on July 23, 2010, at 9:54 PM GMT


Fear the frog reaper. Hypercubes make the frog reaper happy ^_^

 

easyclickfe5.jpg

Or else I shall feast upon your soul!!! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No-way. I never cry (lie)

 

HAHAA

 

 

 

 

 

TPUM is not alone in their room


i am a paint noob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erm... *cough cough*

 

 

 

TPUM has a secret that not many know.


mgssigwith9t99jq.jpg

It's not the size, but what you do with it. Oh but for your southern appendage, it's size fellas! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no my I.Q. s 119

 

 

 

tpum has see pirates of the caribbean 1 and 2


lighviolet1lk4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope I'll drink owt.

 

 

 

TPUM is wearing some sort of perfum or deodrant.


ragenori9bosq4.gif

Thanks Venomai for this super sig and Kwimbob for the awesome avatar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No I stink... :) Actualy I do (wear deoderant) \'

 

 

 

TUMP is engaged in deforestation as he replys. (thats real or on rs)


magecape,Mo%20Gui%20Gui.gif

mo%20gui%20gui.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh you mean wc-ing, no I'm mining till level 85! :B

 

 

 

TPUM had a gf/bf


i am a paint noob

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol had? well I have had bfs and gfs lol. If you mean has, yes, gf.

 

 

 

TPUM is a Monty Python fan (I am!)


mgssigwith9t99jq.jpg

It's not the size, but what you do with it. Oh but for your southern appendage, it's size fellas! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh Monty Python. I'm one hell of a big fan.

 

 

 

The person under me had a hamster for a mother and their dad smells of elderberries.


ragenori9bosq4.gif

Thanks Venomai for this super sig and Kwimbob for the awesome avatar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

You wish stalker! Lol

 

 

 

TPUM always gets a wedgie because of his or her thong :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah, they dont make thongs big enough for men

 

 

 

TPUM likes "Lazytown", even though its made for 8 yrs of age and under

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmao, I actually do! That girl with the pink hair .. Stephenie and what's that super hero guy called? And theres that "rotten" guy lol.

 

 

 

TPUM is in :3>

 

 

 

:uhh:


i am a paint noob

Share this post


Link to post
Share on other sites

:uhh: yeah i hate it i get my shins all bleeded and bruised because of the aggresivveness of the other girls ...

 

 

 

TPUM likes football? (soccer)


i am a paint noob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell Yes lol Wish It was more popular here in the states or id be playing it more for fun.

 

 

 

TPUM Likes To Play Video Games 8-) Best question yet lol


Sirhappy2002.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, i only play rs because my giant panda makes me play it, or he wil hit me with bamboo canes .. NOO DOWN CHI-CHI

 

 

 

tpum is scared of pandas


Back by popular demand!

And I guess I just wanted to tell you, as the light starts to fade, that you aree the reason, that I am not afraid, and I guess I just wanted to mention, as the heavens will fall, that we will be together soon if we will be anything at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Especially Pandaman.

 

 

 

TPUM is high on substances.


ragenori9bosq4.gif

Thanks Venomai for this super sig and Kwimbob for the awesome avatar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.