Jump to content
Sally

Sally's Insane Goals and Random RS Blog -350/369 Clue Scroll Items - Item Update!? SHE LIVES?!

Recommended Posts

How much is that tab worth, would you say?

 

Its kinda impossible to tell atm. Some stuff isn't worth squat compared to the ge price, and will end up being alched if it gives more moolah that way. 


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I thought about keeping the Barrows Dye (i've gotten 2 of them in the past month) but the coinage was too hard to pass up...lol.  Your bank is very impressive, lol.


"He who walks righteously and speaks uprightly, who despises the gain of oppressions, who shakes his hands, lest they hold a bribe, who stops his ears from hearing of bloodshed and shuts his eyes from looking on evil, he will dwell on the heights; his place of defense will be the fortresses of rocks; his bread will be given him; his water will be sure." ~Isaiah 33:15-16

 

yehoshua-i.png

 

My BlogScape!

Share this post


Link to post
Share on other sites

CPXh6_0UwAA8Ez3.jpg


19509_s.gif

 

“I had a feeling we weren’t coming back from this fight when it began.”

“Do you have any regrets?”

“I don’t. It seems surprising, I know, but I wouldn’t change a thing. This is how it was meant to be.”

“Huh, you never really notice how lovely the day is until you realize you’ll never see it again.”

“Mmmhmm.”

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I thought about keeping the Barrows Dye (i've gotten 2 of them in the past month) but the coinage was too hard to pass up...lol.  Your bank is very impressive, lol.

 

Just my loot tab and not my bank :D I keep getting yelled at by people to sell my dye but I don't want to.

 

CPXh6_0UwAA8Ez3.jpg

 

I have no words. Poor Sally Acorn.

  • Like 1

DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012-08-13-sonic.png

  • Like 1

19509_s.gif

 

“I had a feeling we weren’t coming back from this fight when it began.”

“Do you have any regrets?”

“I don’t. It seems surprising, I know, but I wouldn’t change a thing. This is how it was meant to be.”

“Huh, you never really notice how lovely the day is until you realize you’ll never see it again.”

“Mmmhmm.”

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

I thought about keeping the Barrows Dye (i've gotten 2 of them in the past month) but the coinage was too hard to pass up...lol.  Your bank is very impressive, lol.

 

Just my loot tab and not my bank :D I keep getting yelled at by people to sell my dye but I don't want to.

 

[hide]CPXh6_0UwAA8Ez3.jpg[/hide]

 

I have no words. Poor Sally Acorn.

 

Lol, I understand that you wanna keep it as a collection. :)

 

1005459_10201136703836371_1811554105_n.j

As a Christian I find this meme funny. :P


"He who walks righteously and speaks uprightly, who despises the gain of oppressions, who shakes his hands, lest they hold a bribe, who stops his ears from hearing of bloodshed and shuts his eyes from looking on evil, he will dwell on the heights; his place of defense will be the fortresses of rocks; his bread will be given him; his water will be sure." ~Isaiah 33:15-16

 

yehoshua-i.png

 

My BlogScape!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blog Update: RNGJesus has smiled unto me...But I still don't need 5 Cresbots!

 

I've been having some amazing luck with slayer this weekend, where one task of automatons got me a 2 pairs of static gloves and yet another cresbot, and doing my QBD Boss Slayer task got me my second ever vissy and 2 royal pieces! Suddenly it seems like I can indeed get to my money goal by November. 

 

And of course, I have the usual double clue spam. Woo!

 

cresbot_zpsiksc5tl5.png

 

static_zpsw0m5xz3o.png

 

static2_zps4raozc3c.png

 

qbddrops_zps8bkiecmr.png

 

double181_zpsctkapiri.png

 

double182_zpsqzn5tlwt.png

 

double183_zps1zb200ey.png

 

double184_zpsduyfdc5p.png

 

I hope my luck streak continues!


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not really a scape update, more a I MADE DIS moment. 

 

Say hello to my new Dragonite! :)

 

[spoiler=He's a little Large]

cDpN5Lv.png

 

 


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wtf come back dan


6Ij0n.jpg

In real life MMO you don't get 99 smithing by making endless bronze daggers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No banana for scale D=?


Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness that most frightens us. We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually, who are you not to be?~ Marianne Williamson

 

For account help/issues, please follow this link:

Account Help

. If you need further assistance, do not hesitate to PM me or post here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No banana for scale D=?

 

Put it this way, he's on an A3 card and also is larger than the large hardback books. 


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blog Update: Look at all this loot!

 

I've been working hard to try and get the last bit of money I need for Gold membs. I'm inching closer. In the meantime, take a look at some pictures of what I've gotten!

 

double185_zpsonzeswai.png

 

double186_zpshyarcn65.png

 

kbdheads_zpsiba9grox.png

 

zspear_zpsvusiylgp.png

 

gowns_zpspl9ge30w.png

 

effigygodshard_zpsxvx9jwyf.png

 

I'll post a pic of my mini loot tab when I'm about to sell it :)

 


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blog Update: Another Goal Bites The Dust

 

I DID IT! I MADE THE GP FOR GOLD MEMBS!

 

Have some pics of the mini loot tab I made and how much its worth, along with some other random pics!

 

arma%20boots_zpswbpo0fwo.png

 

cad_zps1b38bsss.png

 

double%20cresbots_zpszdhy2q8j.png

 

[bleep] masks. [bleep] Cresbots.

 

double187_zpsquj6nhnn.png

 

double188_zpsd4zcbi13.png

 

loottabofdoom_zpsgxs96iw5.png

 

madefromloottab_zpspazxxk18.png

 

The only thing I didn't add sell/add in this tab is the two cresbots that haunt my soul and I didn't burn the vyres yet.

 

I do keep some items like gems or molten glass as well, which is why they aren't in the tab.

 

[bleep] Cresbots.

  • Like 1

DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blog Update: I am being productive, I just like to save up pictures :D

 

I didn't grab quest done screenshots but I've completed 3/4 quests I had left. The Light Within, though, that quest just made me sad. Too much sad lore for me D: But it was a wonderful quest in my opinion.

 

I've also been working on cleaning up my bank a bit and working on some easy clues, of which I have screenshots there. I'm going to do up to 700 on my front page counter, and then 350 meds, before I really do the other clues. Need to try and keep them a little more even, and hopefully I'll get a few more items that I'm missing.

 

I'm also trying to buy the bonds I need for the Gold Membs this year, but between them actually announcing the details are coming out and TH promos, the price of bonds is higher than what I can actually afford with my cash pile again. So I'm just trying my hardest to wait it out and buy them at a lower price. I think if I do this again next year, I'll aim to have all the cash I need by October. 

 

Anyway, its double clue spam time!

 

double190_zpsic5us4aj.png

 

double191_zpsf0npg0hj.png

 

double192_zpsuoxjxd3s.png

 

double193_zpscng8j7ee.png

 

double194_zps6nukzxgz.png

 

double195_zpsy28uyue5.png

 

double195_zpsy28uyue5.png

 

double196_zpschsieucd.png

 

double197_zpsvi9p59de.png


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini update to say I have finally bought all the bonds for my membership this year.

 

I may have a tiny cash stack now, but knowing I actually achieved my goal makes me smile. 

 

Now I shall go back to eating my giant crumpets! Omnom.


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blog Update: Do you want to build a throne out of strength ammy t's? 

 

Nothing amazing to post or to say, just that I GOT ANOTHER [bleep]ING STRENGTH AMMY T AND I HATE YOU JAGEX

 

double198_zpsg0xiou3s.png

 

double199_zps14tcu830.png

 

double200_zpsk3zfkyj9.png

 

double201_zps1qbi8qxx.png

 

double202_zpsdepkpvwj.png

 

double203_zpsmwmkfolk.png

 

I'm currently working on doing 100 med clues to even out my counters and to get some of the items I'm missing. Hopefully I'll have a tab update by the time new year strikes :D


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

So its my birthday. Whee.

 

Going to do one of every tier of clue in a row for a treat. It could give me my 300th item, but I'm not so sure. Stay tuned, folks!

  • Like 1

DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MINI BLOG UPDATE

 

Figured I would ss my birthday clue scrolls to show you all what I got. Also a bonus double loot clue too!

 

bdayemh_zpswkxjpzq1.png

double205_zpsllbc0djg.png

 

This is the bonus double clue:

 

double204_zpspzvb4g3k.png


DdzSE8e.png


Gotta Catch 'Em All!


Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.