Jump to content
Due to the significant updates that have taken place, you now need to login with your display name or e-mail address, NOT your login name. ×
Due to posts that are 5+ years old being rebuilt, some of the older BBCodes may not have converted properly but still be in the post. Most posts are unaffected but some using what was our custom BBCode (like [spoiler]) will be a bit broken. ×
insane

Post all trivial Youtube videos here

Recommended Posts

Gotta love David Blaine's exceptionally awesome street magic.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

search 4 these on youtube:

 

 

 

  • Top Ten Video Game Weapons
     
    Top 10 ways to die in a video game
     
    Hollywood Halo - 10 ways to tell if you're a n00b in Halo 2
     
    Top Ten Best and Worst Games of All Time Part 1
     
    Top Ten Best and Worst Games of All Time Part 2
     
    Top 10 video game consoles of all time!
     
    GT Countdown - Top Ten Most Innovative Games
     
    The Legend of Zelda : Princes of the Universe
     
    The Legend of Zelda : Princes of the Universe Fast Version
     
    LoZ: We Are The Champions
     
    50's Halo vid
     
    You Are a Pirate!!
     
    The Legend of Zelda Prequel of Time

 

 

 

to many to link... and idk how.


stealthisandikillyoucc3.gif

^Click for my Newgrounds page!

Jedrek13.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Really coool

 

 

 

 

 

 

Nukes and H Bombs look so damn amazing...


sig5235ro7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Really coool

 

 

 

 

 

 

Nukes and H Bombs look so damn amazing...

 

 

 

OH :o big boom :D

 

 

 

:thumbsup:


Say what you mean and mean what you say because those that matter don't mind, and those that mind don't matter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Really coool

 

 

 

 

 

 

Nukes and H Bombs look so damn amazing...

 

 

 

OH :o big boom :D

 

 

 

:thumbsup:

Yeah that one that looked like the sun was the H-Bomb. A circle with a diameter of 8 MILES, everything within that circle was the temperature of the surface of the sun.

sig5235ro7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Really coool

 

 

 

 

 

 

Nukes and H Bombs look so damn amazing...

 

 

 

OH :o big boom :D

 

 

 

:thumbsup:

Yeah that one that looked like the sun was the H-Bomb. A circle with a diameter of 8 MILES, everything within that circle was the temperature of the surface of the sun.

 

 

 

oohh! :o :shock: Big boom :D


Say what you mean and mean what you say because those that matter don't mind, and those that mind don't matter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Invasion of Normandy! 2006!


SWAG

 

Mayn U wanna be like me but U can't be me cuz U ain't got ma swagga on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Not the best movie in the world, but hey... IT HAS LIGHTSABERS!!!111(new link)

Share this post


Link to post
Share on other sites

devilgod.jpeg

so i herd u liek devarts?

If you look at me and feel offended by my 666-ism,think.I could be just as offended by your "cross".

[hide=This's why I'm hot]

The Eleventh Commandment:Thou Shalst only say "Amen,brother".

Amen, brother :lol:

Amen, brudda (referring to the 10th commandment)

amen Bruder! (german ftw)

I'm invulnerable to everything, except Lenin and Dragoonson.

That's impossible.

 

I love people.[/hide]

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

Hell yes. Ranked 5th in the world, unnofficially. (no official tournament for this anyways :roll: )


fishing.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.