wojfball Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 please lock! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali_killah Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 IM A LV 78 MINER... AND TRUST ME .. MINE IRON ORE STAND BY TWO ROCKS AND POWER MINE. OR MINE GRANITE IF YOUR ABLE TO .. . IRON ORE AND GRANITE IS THE BEST FOR LOW LEVEL and high level power mining.. (sorry about caps) - cali Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITIessi Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 You already have 50 Mining... Returned to Runescape June 2011 after a 3 year break :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojfball Posted September 5, 2007 Author Share Posted September 5, 2007 thanx.....................keep posting Link to comment Share on other sites More sharing options...
QueenValerie Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Locked on request. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts