Jump to content

Welcome to Rune Tips, the first ever RuneScape help site. We aim to offer skill guides, quest guides, maps, calculators, informative databases, tips, and much more to help you get the most from the Massive Online Adventure Game, RuneScape, by Jagex Ltd © 2009.

Report Ad

Welcome to Forum.Tip.It
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Viva La Bust OSRS [Lots of levels]


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts

Hello!

I wanted to start some kind of osrs blog here, basically just posting some leveling pics, and of course other stuff that's happening ingame. Hope you enjoy!

Stats at the beginning:



Last pic:
 
vhDWfyn.png

99's:

Quest Cape (not really 99 but still cape lol)

Agility 99

Farming 99

Firemaking 99

Cooking 99


Right now I'm going for 99 Fishing, after that just getting total to 2k etc. Also Agility overexping sounds interesting to me, had 50m+ Agility xp pre-eoc. But we'll see, maybe should get that max total before any overexp... But anyway, feel free to comment!


dayth.png


#2
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts

rQxavm3.png

 

Little bit farming there. Continuing with fishing. :)


dayth.png


#3
Abdulla
[ Display Name History ]

Abdulla

    Mish3000

  • Members
  • 342 posts
  • Gender:Male
  • Location:New Zealand
  • Joined:12 June 2008
  • RuneScape Status:P2P
  • RSN:Abdulla
  • RSN '07:Mish
  • Clan:Afrobros

are you three ticking fishing or just afk


imp7C.jpg

(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mish.png


#4
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts
Abdulla, mostly three ticking, but sometimes watching some Netflix and just afking. With 82 Fishing and three ticking I'm getting average of about 70k xp/h, if focusing it's probably close to 80k/h.

Okay so I'm now at 82 Fishing, haven't been able to play so much recently.. Hopefully hitting 85 in a few days tho. :-)

dayth.png


#5
Abdulla
[ Display Name History ]

Abdulla

    Mish3000

  • Members
  • 342 posts
  • Gender:Male
  • Location:New Zealand
  • Joined:12 June 2008
  • RuneScape Status:P2P
  • RSN:Abdulla
  • RSN '07:Mish
  • Clan:Afrobros

question, are you able to get two fish inbetween reprances? i can only seem to get one. My timing is still bad I guess


imp7C.jpg

(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mish.png


#6
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts
Hmm, I'm also getting only one? Didn't even know that it's possible to get two lol.

Okay guys I decided to give a little break to my fishing goal, and just get some total levels, and some money for farming. Also more pictures coming as soon as I achieve some levels that are worth of posting. :-P

dayth.png


#7
Abdulla
[ Display Name History ]

Abdulla

    Mish3000

  • Members
  • 342 posts
  • Gender:Male
  • Location:New Zealand
  • Joined:12 June 2008
  • RuneScape Status:P2P
  • RSN:Abdulla
  • RSN '07:Mish
  • Clan:Afrobros

totally didnt realise u were in sksc lol. thought ur name was familiar


imp7C.jpg

(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mish.png


#8
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts

Haha yep :P

 

zVbD1yZ.png

 

Okay I've recently done some rc to get money for farming, right now I'm just cooking and watching some netflix. Trying to get money to bank farm 99, but that's going to take a while.. Well w/e, no need to hurry. :)


dayth.png


#9
Abdulla
[ Display Name History ]

Abdulla

    Mish3000

  • Members
  • 342 posts
  • Gender:Male
  • Location:New Zealand
  • Joined:12 June 2008
  • RuneScape Status:P2P
  • RSN:Abdulla
  • RSN '07:Mish
  • Clan:Afrobros

I recently started to bank farming as well. I got about 60 days of two trees/one fruit to do. I don't know if I should bother with post 99 xp,


imp7C.jpg

(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mish.png


#10
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts

Okay I think it's time for a little update lol.

 

DN0GjZG.png

 

Here's my most recent achievement, finally 99 farm. Next I'll be doing some Wintertodt, maybe all the way to 99, we'll see. To be continued... -->


dayth.png


#11
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts
vhDWfyn.png

99 Wintertodt. Now I guess I'll just do some fishing, if I'm lucky might get that heron lol.

dayth.png


#12
VivaLaBust
[ Display Name History ]

VivaLaBust

    Chicken Feather

  • Members
  • 3 posts

Okay guys, honestly don't have any idea are these forums active at all these days, but I'm gonna update my topic here even if nobody would view it lol.

 

Alright, so a lot of stuff has happened ingame since the last update (kinda forgot to update), I'll just post here some recent pictures where you can see what my stats looks like nowadays.

 

 

Ou7zocx.png

 

So as you can see, total level has gone up quite a bit, at the moment I'm already at 1994 ttl, 2k is right behind the corner. Current goal is basically just to get total levels, kinda long-term goal is to get achievement cape (only missing a few skill reqs, altough need to get 93 slayer so that's gonna take a while). And eventually I hope I'll be able to achieve the max cape, but that's so far away that I'm not worrying about it too much yet.

 

But yeah, right now I'm doing some mining, finally mastered the 3-tick 4 granite mining, doing that and if I get tired of 3t I just switch to motherlode and slay some wyverns with my alt the same time. Below you can see few drops I've already received from wyverns, gottay say my wyv alt has insane range, kc atm like 2k. :D

 

 


dayth.png





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users