Jump to content

Superkowz

Members
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Superkowz

  • Rank
    Spider Egg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Petting a Kitty :D

RuneScape Information

  • RuneScape Status
    F2P
  • RSN
  • Clan Details
    Twilit Crusaders Skill Clan
  1. The Night - Disturbed It changed already, lol. :P
  2. Superkowz

    Food

    Poutine is french fries, doused in gravy, with this white cheese that's kind of chunky mixed into the gravy, it's amazing. TBH I don't like gravy much and the cheese... Just no. Lol. :P how DARE you That looks disgusting! If I could only beat you senseless.... I eat this stuff weekly [hide][/hide] Hotdogs are the crappiest stuff tat you can possibly eat that comes from a cow (poop/pee doesn't count >_>). And ew, onions.
  3. Actually, I started with this wave ¸,**,¸ and I copy/pasted it, then deleted some stuff and added other symbols. It really doesn't take too long, Charmander was only about an hour. And that's my longest drawing (time-wise) to date. ;)
  4. Superkowz

    Food

    Poutine is french fries, doused in gravy, with this white cheese that's kind of chunky mixed into the gravy, it's amazing. TBH I don't like gravy much and the cheese... Just no. Lol. :P
  5. Superkowz

    Food

    What's poutine? BTW, Quiznos Subs for dinner. My mom just went out to get it. :P
  6. I recently got addicted to Professor Layton and the Curious Village for DS.
  7. The annoying part is when you get 10 Farmville Gift Requests per day. Ugh...
  8. I played this ALL summer, lol. It's addicting to be honest, but I can't do anything with it now due to school.
  9. We'll just have to live with it, lol. BTW is there a way I can get Rock Band in HD or something? The graphics don't looks so good on a big TV and I'd like to make them better. ;)
  10. Superkowz

    Food

    They probably changed some of the ingredients. It's just like Coke where they have a classic version and a new version, probably.
  11. Superkowz

    Omegle.

    Oh haha, that made me laugh so much. :P
  12. Superkowz

    Post counts

    Har har, I used to be a post count noob who spammed all over a few years ago. Ahh, those were the days... :P
  13. I learned it all on the RuneScape forums in the Forum Games section. You start by making signatures (like my signature below) and there was just one day where I decided to do ASCII... Then I figured out that I was good. A recommendation for people learning how to do unaligned ASCII Art would be to learn how to do small things like signatures, them move on to bigger things when you're ready. There's probably plenty of people in the RuneScape forums who could help and they probably have a lot more information then me there. Good luck. ;)
  14. Superkowz

    Food

    I'm going to have some chili after I go to church in a few hours. Meals after church services are FTW. :P
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.