Jump to content
Due to the significant updates that have taken place, you now need to login with your display name or e-mail address, NOT your login name. ×
Due to posts that are 5+ years old being rebuilt, some of the older BBCodes may not have converted properly but still be in the post. Most posts are unaffected but some using what was our custom BBCode (like [spoiler]) will be a bit broken. ×
GlowinRedM

OMG YOUR TOO OLD FOR RUNESCAPE

Recommended Posts

is it as fun as skating down a hill, or poppin a wheelie, or getting some love? no.

That's like, your opinion, man.

 

yeah but its a fairly standard opinion that its better to get laid than play rs lol!

 

fair about the skating an stuff, i dunno i find it a looad more fun than runecrafting lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

fair about the skating an stuff, i dunno i find it a looad more fun than runecrafting lol

 

Everybody has their hobbies. If I enjoy playing a game more than knitting, why should knitting be more acceptable just because of my age?


crossed_body.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

fair about the skating an stuff, i dunno i find it a looad more fun than runecrafting lol

 

Everybody has their hobbies. If I enjoy playing a game more than knitting, why should knitting be more acceptable just because of my age?

 

yeah i just said i find it more fun than runecrafting. are you quite old then?? i personally dunno what i think about over 65s playing runescape.. i might well, i dunno. im still sure its better for you to be active at that age than play RS. like my gran is 78n and she bikes everyday, walks, hikes, gardens you no shes jus healthy. but my grandad (rip) couldnt really walk by 70 because of his lack of exercise after about 60, he jus sat and watched tv, which just made it worse.

 

if your talking about knitting i assume ur like 65-75.. i dunno. if you want the last years of your life to be invested into a game then fair enough. i mainly have strong opinion that 20-50 is a terrible time to play rs obsessivley, or more than 2 hours a day. hell read my other post, i said most of what i think lol.

 

the only time i ever think its acceptable to no life tho is if your badly disabled.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fair about the skating an stuff, i dunno i find it a looad more fun than runecrafting lol

 

Everybody has their hobbies. If I enjoy playing a game more than knitting, why should knitting be more acceptable just because of my age?

 

yeah i just said i find it more fun than runecrafting. are you quite old then?? i personally dunno what i think about over 65s playing runescape.. i might well, i dunno. im still sure its better for you to be active at that age than play RS. like my gran is 78n and she bikes everyday, walks, hikes, gardens you no shes jus healthy. but my grandad (rip) couldnt really walk by 70 because of his lack of exercise after about 60, he jus sat and watched tv, which just made it worse.

 

if your talking about knitting i assume ur like 65-75.. i dunno. if you want the last years of your life to be invested into a game then fair enough. i mainly have strong opinion that 20-50 is a terrible time to play rs obsessivley, or more than 2 hours a day. hell read my other post, i said most of what i think lol.

 

the only time i ever think its acceptable to no life tho is if your badly disabled.

 

I guess my twenty-two year-old sister who knits is actually a little old lady. I'll be sure to tell her that. -_-


Silverfox30.png


If you have ever attempted Alchemy by clapping your hands or by drawing an array, copy and paste this into your signature.
^^^At least I'm not the only crazy one

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

I reckon its a fair assumption :thumbsup:

 

thats not the point tho..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm 23 and I'm in a clan for 18+ only. We've got about 150 members now, and that's after recent member sweeps.

 

Yeah, I'd say RS is for adults too.


rawr.png

 

Truthscape Lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Runescape is like smoking. It's addictive, easy to start up, and is tougher to quit once you hit adulthood.


div>

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm 19 and have been playing members for 2 and a bit years now.... Most of my friends on my RS list are 18, 19, 20+ I mean - Enaid, Obt, Octarine, Drazhar44 and on and on are all roughly my age give or take.

 

TBH also this new censor removal does show that Jagex are trying to move Runescape to a new, more mature and older audience.

 

Also I don't let RS get in the way of my studies at university and can still play it on the weekends to just try and take my mind off my hangover.


34gU8.png

ezk120dg_zps0de40221.png

zP2k8Ej.png

7d95f5db02.png

Reacting impulsively and saying what's on your mind feels oh so good.. for a little, until you realize you just started WWIII.


2672nd person to reach 2496 total.
Thanks to Wicked for the awesome siggy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.