Jump to content

Recommended Posts

Need to train my woodcutting.

 

I should get 92 firemaking first...

 

Dude. Two words. Jadinko Layer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup dats me

 

lmao thats actually a hilarious picture look at the monkey's expression

 

also, ivy. used to do arctic pines but for some reason i kept getting sht xp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need to train my woodcutting.

 

I should get 92 firemaking first...

 

Dude. Two words. Jadinko Layer.

 

 

Great exp. Too bad the curly roots like to ninja on the last minute. D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

do a barrel roll

 

theyll never see it coming

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup dats me

 

lmao thats actually a hilarious picture look at the monkey's expression

 

also, ivy. used to do arctic pines but for some reason i kept getting sht xp

Cutting and depositing the logs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup dats me

 

lmao thats actually a hilarious picture look at the monkey's expression

 

also, ivy. used to do arctic pines but for some reason i kept getting sht xp

Cutting and depositing the logs?

 

thats what i do

 

I DONT KNOW WHAT THE HELL IS GOING WRONG

 

i even use the shit urns

Share this post


Link to post
Share on other sites

guise

 

you know what you all should do

 

PLAY LEAGUE OF LEGENDZ WITH [email protected]@@@@@@@@@@@@@@@@@


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

My profile name on LOL is Obtaurian.


6Ij0n.jpg

In real life MMO you don't get 99 smithing by making endless bronze daggers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

brb sniping gwynrwyn on LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never played it. Too lazy to type in the link (if I knew what it was) to check it out.

 

Is it fun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link to LoL.

 

All I can say is, try it, gets way more fun as you level and play along with other players.

 

It's more fun than Runescape ;)


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Made my account (RainbowWhipLash), but I am not sure about downloading to my comp since my stupid ISP has data limits.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm back from my 3 day ban vacation to Fiji. Hedge forgot his harpie wings so he won't be back until they get mailed to him. Might be a week and a half.


[hide]

unbinding green's kidneys for ltk's heart

do you farm guam like me sir ltk

[/hide]

Share this post


Link to post
Share on other sites

wb, heres what you missed:

 

everything

Share this post


Link to post
Share on other sites

[bleep] YEAH MASTER SWORD

 

this wind waker is one fun game

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need a pony fix.

 

Yesterday's new episode was touching.

 

 

Oh wait... this is harpy blog, not MLP: FiM thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, they have wings, so I suppose they can be haprys too

What else are harpies supposed to ride? Land horses? Harpy eagles? Dragons?

 

Maybe harpy eagles, but winged horses work equally well.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, they have wings, so I suppose they can be haprys too

What else are harpies supposed to ride? Land horses? Harpy eagles? Dragons?

 

Maybe harpy eagles, but winged horses work equally well.

 

When it comes to harpy eagles, the last thing you want to be is a monkey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Runescape is being a [bleep] and won't load fml


[hide]

unbinding green's kidneys for ltk's heart

do you farm guam like me sir ltk

[/hide]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.