Jump to content
thiesje

Thiesje2's blog - Outdated - Retired

Recommended Posts

Bump get that fishing lvl!!

 

 

 

 

 

 

 

Lol.. got it!

 

 

 

 

 

 

 

fishinglvl75sk3.png

 

 

 

 

 

 

 

Thanks MrBennie and Sox Man 45!


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh my god I'm drunk (and I only wanna JUMP!) !! Thiesje, you know what I mean! :wink:

 

 

 

 

 

 

 

:-s I see 2 Thiesje2's !!!! :-s


finalfantasysignature40en6.png

Click for my little bloggie, please...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

8-) Mrbennie, you have to become a thieje too!! :twisted:

 

 

 

 

 

 

 

There's Me!! *points 2 posts above!*


firesigrk8.jpg

Retired as of August 23rd with 91 Firemaking and 6m xp in it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah... Don't like his look, prefer my look, but you may change your appearance to look like me!


finalfantasysignature40en6.png

Click for my little bloggie, please...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nah... Don't like his look, prefer my look, but you may change your appearance to look like me!

 

 

 

 

 

 

 

Noes! Sox Man look hawt now :wink:

 

 

 

 

 

 

 

Great day today, got 131k fishing exp and fishing level 75. Maybe I'll level to 76 tomorrow, sharks ftw! Too bad I'm f2p... :-$


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

You guys should come previous sox man 45s :lol:


firesigrk8.jpg

Retired as of August 23rd with 91 Firemaking and 6m xp in it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How did you look like before you had plastic surgery?? Because I watched your entire blog (and damn... It was not boring!!)and you were always wearing green dragonhide... So post a pic please, and maybe I'll change if I like it!


finalfantasysignature40en6.png

Click for my little bloggie, please...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
How did you look like before you had plastic surgery?? Because I watched your entire blog (and damn... It was not boring!!)and you were always wearing green dragonhide... So post a pic please, and maybe I'll change if I like it!

 

 

 

 

 

 

 

No lol, be like me! 53k to fishing 76...


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just got fishing level 76! :)

 

 

 

 

 

 

 

fishinglvl76so9.png

 

 

 

 

 

 

 

Thanks MrBennie for coming!


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idk if i have a pic of me in my old clothes, I was always wearin d hide :XD:

 

 

 

 

 

 

 

Gratz on 76 fish, you get today?? I was on alot...hmmm....


firesigrk8.jpg

Retired as of August 23rd with 91 Firemaking and 6m xp in it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 more yew till 83 firemake and 1200 total, ill get tomorrow :lol:

 

 

 

 

 

 

 

Waitin for all my friends to log in!


firesigrk8.jpg

Retired as of August 23rd with 91 Firemaking and 6m xp in it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo you can now catch sharks! That makes 1 of us lol. Keep it up.


Currently: Quit Ages Ago

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey good luck with your goals and for crafting why dont you range green drags bury the bones and take the hides :D or blue drags and craft blue hides if you get high enough :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was wondering, what are you going to do if you achieve your goals, giving a big party, become member and set some new goals??

 

 

 

 

 

 

 

(I hope you give at least a HUGE party :pray: )


finalfantasysignature40en6.png

Click for my little bloggie, please...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
You know I always try to be there!

 

 

 

 

 

 

 

And you know I'll always thank you lol.

 

 

 

 

 

 

 

Idk if i have a pic of me in my old clothes, I was always wearin d hide :XD:

 

 

 

 

 

 

 

Gratz on 76 fish, you get today?? I was on alot...hmmm....

 

 

 

 

 

 

 

Now we can never become Sox Man 45's, haven't seen you on yesterday...

 

 

 

 

 

 

 

1 more yew till 83 firemake and 1200 total, ill get tomorrow :lol:

 

 

 

 

 

 

 

Waitin for all my friends to log in!

 

 

 

 

 

 

 

You already leveld? I'll come!

 

 

 

 

 

 

 

Woo you can now catch sharks! That makes 1 of us lol. Keep it up.

 

 

 

 

 

 

 

Lol I can, if I was p2p...

 

 

 

 

 

 

 

hey good luck with your goals and for crafting why dont you range green drags bury the bones and take the hides :D or blue drags and craft blue hides if you get high enough :D

 

 

 

 

 

 

 

Thanks! I'm f2p so I can't kill dragons :(

 

 

 

 

 

 

 

I was wondering, what are you going to do if you achieve your goals, giving a big party, become member and set some new goals??

 

 

 

 

 

 

 

(I hope you give at least a HUGE party :pray: )

 

 

 

 

 

 

 

Yes I'm giving a party :), but I think I'll stay f2p...


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im about to get now! 83 firemake and 1200 total that is!


firesigrk8.jpg

Retired as of August 23rd with 91 Firemaking and 6m xp in it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Im about to get now! 83 firemake and 1200 total that is!

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I'm sorry I couldn't be there... 75k to fishing 77 now :)


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha sorry from distracting you from fishing :P!

 

 

 

 

 

 

 

Pking at Moss Giants was fun :D.


Currently: Quit Ages Ago

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Im about to get now! 83 firemake and 1200 total that is!

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I'm sorry I couldn't be there... 75k to fishing 77 now :)

 

 

 

 

 

 

 

you think you will get the fishing today??


dibujillole3.png

^click to visit my blog! And if u got some spare hammers for my collection, i will always take them just pm me :)

5743th with cooking 99!--8 november 2006--

16361st with str 99! --15 april 2007--

35000th with Attack 99! --20 June 2008--

29524th with Hitpoints 99! --3 August 2008--

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep I'm now 40k off 77 :)


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes 60 rc hopefully in around 1 month :ohnoes:

 

 

 

 

 

 

 

lol, add me in game mate :D


Remember ~ Nothing Is Impossible - Lonk41

 

My Blog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just got fishing 77!

 

 

 

 

 

 

 

fishinglvl77rj7.png

 

 

 

Thanks Peterrabbi66 and MrBennie for coming! :)

 

 

 

 

 

 

 

8 levels to go <.<


Animum debes mutare, non caelum.

wallpaperageofwonderssh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maybe next time I should say something else than:

 

 

 

cyan:wave: gratz thiesje2 on getting (skill name) lvl (skill lvl)!! - MrBennie - w00t!!

 

 

 

 

 

 

 

Suggestions?? :wink:


finalfantasysignature40en6.png

Click for my little bloggie, please...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.