Jump to content

Recommended Posts

Lmfao! There are some talented players in Middlebrook who play in the practice rooms every now and then. There's this clarinetist whose scales I find a little annoying though. What/why were you teaching?


zBSYE.png

^ Blog.

Zh0c4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was one of the History of Rock TAs in the fall, then taught Fundamentals in the spring. Stupid SOM is getting squeezed like crazy...the fact that I was able to partially fund myself through teaching after my fellowship ran out was aminor miracle really - plus the glory students are the performers anyway, no love for us academics at all XD


NO MERCH - NO PEST CONTROL - NO SOUL WARS

Lowest combat (only sub-90) on the TIF high scores list

mr_ph3r.png

8inagility.jpg

mr_ph3r.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was one of the History of Rock TAs in the fall, then taught Fundamentals in the spring. Stupid SOM is getting squeezed like crazy...the fact that I was able to partially fund myself through teaching after my fellowship ran out was aminor miracle really - plus the glory students are the performers anyway, no love for us academics at all XD

Lol, interesting! I have a friend who's in History of Rock. Since he lives in Bailey, he gets to have lunch with me at Middlebrook when he comes over to the west bank on Fridays after the class. :D

 

*Is jealous of your dungeoneering* <3:

<-- would rather have the ability to run. Fast. :lol:

 

 

 

[spoiler=Lulz. Hi Steph. ^_^]100927235700.png

 

100927235706.png

 

100927235959.png

 

100928000007.png

 

100928000015.png

 

100928000018.png

 

100928001056.png

 

100928001231.png

 


zBSYE.png

^ Blog.

Zh0c4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh lawd... the many ways you guys do all that fun stuff.


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeh! When are your free times? Did you say mostly weekends?

Yeah, weekends are mostly my free times. Though, it's October break, so next week I'm free as well.

 

I want 85 dunge so bad. D:


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't know the leader (only level 11 dunge) set this F6 to a freaking LARGE until 2/3 of the way through... :wall:

 

 

But getting my first full dungeon makes up for it, I guess:

 

100930163211.png

Signature.

 

100930163214.png

Completion.

 

100930163226.png

Wait for it...

 

100930163227w.png

Lmfao.

 

:lol:

 


zBSYE.png

^ Blog.

Zh0c4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm actually not that surprised... frozen floors don't give anything p2p, so the chance for unclearable doors are lower there.

 

This f35 large I did with Steph only had 1 unclearable room. Stupid grapple hooks.


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMAO nice story you got there.


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

87 Dung? :o

sick.. I can't even get 50 Dungeoneering xD.

:( Lemme know when you're on, Sonic (maybe Latin and some other kids too) and I can help you get to 120.

 

:shades:

 

LMAO nice story you got there.

Hahaha, ty :wub:


zBSYE.png

^ Blog.

Zh0c4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm gonna pass you in rc soon =3


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< Ok fine, I'll work on it.

 

 

101016014745.png

 

Thanks to Sonic (and to Latin) for (inadvertently) pushing me to get this. If it weren't for you two, I wouldn't have even bothered putting that tiara on.

 

:lol:


zBSYE.png

^ Blog.

Zh0c4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I can't believe you got the level before me :o >.<

 

u c wut i did thar?


douvdFX.jpg


 


Blog


Trimmed | Master Quester | Final Boss


Boss pets: Bombi | Shrimpy | Ellie | Tz-Rek Jad | Karil the Bobbled | Mega Ducklings


120s: Dungeoneering | Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.