Jump to content
Lenin64

Guess the person that's going to post below you!

Recommended Posts

Phail

 

 

 

Abby?


2nv5bvl.png
99 Firemaking 30-5-2010 | 99 Fletching 13-7-2014
TET-AU member:6-10-2010 - 21-10-2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope!

 

Abby?


2nv5bvl.png
99 Firemaking 30-5-2010 | 99 Fletching 13-7-2014
TET-AU member:6-10-2010 - 21-10-2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

You succeed.

 

 

 

In phailing.

 

 

 

Either Lenin or rushrock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can't guess two poeple :o

 

 

 

ummm.... Aby?


Wongton is better than me in anyway~~

 

94qbe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats a no

 

 

 

flodder?


monoclesmilecopy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes OMG YES!!!!

 

um no....

 

Abby?


Wongton is better than me in anyway~~

 

94qbe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

me again:

 

 

 

Ultimakomoto?


How does 20 minutes turn into 2.5 hours? Was your math perhaps magical math?

klaus.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

LEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOYYY!!!!!!!!!!!

 

nope.

 

REAPER I CHOSE YOU!


Wongton is better than me in anyway~~

 

94qbe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

re4p3r1ikachu

 

 

 

wizzkid?


monoclesmilecopy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG COMBO!!!!!!

 

ULTIMA?


Wongton is better than me in anyway~~

 

94qbe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I, uh...darn. I will have my vengeance!

 

 

 

Wizzkid


Need a new signature....perhaps...

Share this post


Link to post
Share on other sites

-1 cookie

 

 

 

wizz?


monoclesmilecopy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm Wizzy you may call me Wizz, Wizzkid, or Wizzy.

 

My combo Breaker, Ruined beacause of me *hides in corner to cry* *come back from corner*

 

 

 

I guess Gehacke, (sounds like chooped meat)


Wongton is better than me in anyway~~

 

94qbe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i loved chopped meat the choppier the better

 

 

 

ultimo?


monoclesmilecopy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope:XD: choped meat or gehackte....

 

 

 

 

 

now me:

 

 

 

ultima


How does 20 minutes turn into 2.5 hours? Was your math perhaps magical math?

klaus.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Notttt quite. Raha.

 

 

 

I'm gunna have to say... Gehackte will probably get back to this.


It just goes to show that, though there's an age requirement, there's no IQ requirement to play RS.

kule2000rf7.jpg

Wait, my friend said he got a keylogger and lyke he coudln't type, so I assumed it messed up his hands?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah your right:

 

 

 

noob-sammich


How does 20 minutes turn into 2.5 hours? Was your math perhaps magical math?

klaus.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

say no to drugs

 

 

 

wizzy?


monoclesmilecopy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love when people start guessing my name more often. I'll just post whenever someone DOESN'T post my name. :lol:

 

 

 

Reaper.


Need a new signature....perhaps...

Share this post


Link to post
Share on other sites

is that so?

 

 

 

hmm ultima


monoclesmilecopy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.