Jump to content
Due to the significant updates that have taken place, you now need to login with your display name or e-mail address, NOT your login name. ×
Due to posts that are 5+ years old being rebuilt, some of the older BBCodes may not have converted properly but still be in the post. Most posts are unaffected but some using what was our custom BBCode (like [spoiler]) will be a bit broken. ×
Aten

Aten - The Road to IFB/MOA/5.4/True, May '01 - Dec '12 RIP || June '18 reborn

Recommended Posts

u

 

wat

 

?

 

?

 

?


Follow my road to IFB/5.4/MOA/True Trim - DAT BLOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

1vaSG.jpeg

 

Smashed my record by about 15 seconds, no guess map :>


imp7C.jpg


(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Mish.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmfao 50% loaded.

 

Here's my best now, spazzed out when I realised I had a few clicks left and I was still at 96, but twas not to be:

 

100sweep.png


6Ij0n.jpg

In real life MMO you don't get 99 smithing by making endless bronze daggers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol isn't it possible to replay boards on Vista+ sweeper?


Follow my road to IFB/5.4/MOA/True Trim - DAT BLOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

You won

 

THE GAME


 

[bleep] OFF HOW ARE U SO [bleep]ING LUCKY U PIECE OF [bleep]ING SHIT [bleep] [bleep] [wagon] MUNCHER

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can save boards and replay them as many times as you want on clone 07, but you have to be in a mode that doesnt save it to highscores or statistics so that's pretty neat I think. I hate the standard minesweeper colours and icons. Just looks all blurry and muddy and urgh.


imp7C.jpg


(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Mish.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am averaging like 1.5+ 3BV/s, the one time I get a horrible 3BV/s is with an amazing board. Could have been sub100 rip

 

1wCev.jpeg


imp7C.jpg


(22:28:44) <@Leik> LE INTORNUTZ SPEEK xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Mish.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

I LOVE BRITTA


 

[bleep] OFF HOW ARE U SO [bleep]ING LUCKY U PIECE OF [bleep]ING SHIT [bleep] [bleep] [wagon] MUNCHER

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pssssst.

 

comppppp


4e0Vn.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

: )))))))))))))))

 

98swep.png


6Ij0n.jpg

In real life MMO you don't get 99 smithing by making endless bronze daggers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

grats L

 

haven't swept in a long time myself since my mouse broke recently and fuk touchpad LL gonna try to get something cheap at the IT convention in Taipei this week ;d;d


Follow my road to IFB/5.4/MOA/True Trim - DAT BLOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buying Tibet @ gt

 

inb4somefaggottellingmethattaipeiisnttibet


 

[bleep] OFF HOW ARE U SO [bleep]ING LUCKY U PIECE OF [bleep]ING SHIT [bleep] [bleep] [wagon] MUNCHER

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

australia = new zealand

 

u must be new to geography

 

please quickly take a seat in the back. Attendance is about to be taken.


Follow my road to IFB/5.4/MOA/True Trim - DAT BLOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

My History teacher taught as all that the [bleep] in Geography do is colour in.

  • Like 1

 

[bleep] OFF HOW ARE U SO [bleep]ING LUCKY U PIECE OF [bleep]ING SHIT [bleep] [bleep] [wagon] MUNCHER

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool

 

story

 

angry


Follow my road to IFB/5.4/MOA/True Trim - DAT BLOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

R u hansel


 

[bleep] OFF HOW ARE U SO [bleep]ING LUCKY U PIECE OF [bleep]ING SHIT [bleep] [bleep] [wagon] MUNCHER

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asn Annie is btr. Swap plz


 

[bleep] OFF HOW ARE U SO [bleep]ING LUCKY U PIECE OF [bleep]ING SHIT [bleep] [bleep] [wagon] MUNCHER

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

New loyalty points got me this:

 

1x47S.png


Follow my road to IFB/5.4/MOA/True Trim - DAT BLOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.