Jump to content
Due to the significant updates that have taken place, you now need to login with your display name or e-mail address, NOT your login name. ×
Due to posts that are 5+ years old being rebuilt, some of the older BBCodes may not have converted properly but still be in the post. Most posts are unaffected but some using what was our custom BBCode (like [spoiler]) will be a bit broken. ×
abyssalreaper

The Sig Rating Game

Recommended Posts

7/10 :lol: CHICKEN NUGGET! GO! =D>


RETIRED:Xtnucx

Kanonator

Termionkatil

Undead Str

Led Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

7/10 :lol: CHICKEN NUGGET! GO! =D>


RETIRED:Xtnucx

Kanonator

Termionkatil

Undead Str

Led Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

7/10 :lol: CHICKEN NUGGET! GO! =D>


RETIRED:Xtnucx

Kanonator

Termionkatil

Undead Str

Led Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

7/10 :lol: CHICKEN NUGGET! GO! =D>


RETIRED:Xtnucx

Kanonator

Termionkatil

Undead Str

Led Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

-1000/10


Currently:whacking noobs with rubber chicken

F2p and 52 prayer :-P

^^^^ Awesome Video ^^^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

-1/10 for having girl in a skirt.


Currently:whacking noobs with rubber chicken

F2p and 52 prayer :-P

^^^^ Awesome Video ^^^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

0/10 for having no sig :lol:


Currently:whacking noobs with rubber chicken

F2p and 52 prayer :-P

^^^^ Awesome Video ^^^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

5/10

 

 

 

0/10 for having no sig :lol:
Lol, I didn't realise that untill I had posted my message. I've fixed it now. Awhile ago my sig was always showing up on this site.

Scape_Andrew.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
4/10 kinda weird

Currently:whacking noobs with rubber chicken

F2p and 52 prayer :-P

^^^^ Awesome Video ^^^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

-999999999999999/10....bored..... 8-[


RETIRED:Xtnucx

Kanonator

Termionkatil

Undead Str

Led Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

10/10 omfg it looks really awesome :D seriously


i am a paint noob

Share this post


Link to post
Share on other sites

8/10...damn, too addictive. :lol:


RETIRED:Xtnucx

Kanonator

Termionkatil

Undead Str

Led Floyd

Share this post


Link to post
Share on other sites

5/10 - ??? :wall:

Share this post


Link to post
Share on other sites

10/10

 

The fish looks stoned lol!

 

 

 

Btw my sigs owns kay??


sigstuff4qe.png

I don't know what it is, but something keeps telling me you "own"?

"When you're happy it's like you're a bird; you can fly. The only trouble is, you need other birds to fly with"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.