Jump to content

Welcome to Rune Tips, the first ever RuneScape help site. We aim to offer skill guides, quest guides, maps, calculators, informative databases, tips, and much more to help you get the most from the Massive Online Adventure Game, RuneScape, by Jagex Ltd © 2009.

Report Ad

Welcome to Forum.Tip.It
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Hot celebrities/models!! :) Post them here!!


  • Please log in to reply
2480 replies to this topic

#1
ImstillFly
[ Display Name History ]

ImstillFly

    Unicorn Horn

  • Members
  • 163 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:2 August 2009
  • RuneScape Status:None
Figured this should be a thread haha.

New to posting, so i'm not sure if this is where it goes but anyway here are mine.



Keeping it PG...



5. Rachael McAdams



Posted Image



4. Megan Fox



Posted Image



3. Marissa Miller



Posted Image



2. Ashley Tisdale :) haha



Posted Image



1. Kate Beckinsale



Posted Image



Here are some of my "Top" celebrities and models...

Remember no bashing on other peoples taste in women :)
I wont smoke it if the name ain't right
My haze is looking like its been in a color fight.
Guess we are smoking on Picasso, light it up, ignite the spark.
Man it feels good to be smoking on fine arts.

#2
Kiriyama
[ Display Name History ]

Kiriyama

    Dragon Slayer

  • Members
  • 7,073 posts
  • Gender:Male
  • Location:Scotland
  • Joined:9 May 2006
  • RuneScape Status:P2P
  • RSN:Kiriyama
You know Megan Fox looks crap without makeup, right? Actually, seeing that picture is a real turn off, too much makeup.



Anyway, I have no idea on a list, and some of my 5 I wouldn't be able to put here, and they are girls I know personally.
Posted Image
Denizen of Darkness| PSN= sworddude198

#3
EdgedThesis
[ Display Name History ]

EdgedThesis

    Scorpion Pit

  • Members
  • 711 posts
  • Gender:Male
  • Location:Limbo
  • Joined:26 June 2008
  • RuneScape Status:None
Christ, I can't agree with your #1 more.
But I don't want to go among mad people!
Oh, you can't help that. We're all mad here..."

#4
ImstillFly
[ Display Name History ]

ImstillFly

    Unicorn Horn

  • Members
  • 163 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:2 August 2009
  • RuneScape Status:None

You know Megan Fox looks crap without makeup, right? Actually, seeing that picture is a real turn off, too much makeup.



Anyway, I have no idea on a list, and some of my 5 I wouldn't be able to put here, and they are girls I know personally.




yea she does look like crap without makeup lol, and yea some of my friends are hot, but that would be ackward putting a picture of them on here lol.
I wont smoke it if the name ain't right
My haze is looking like its been in a color fight.
Guess we are smoking on Picasso, light it up, ignite the spark.
Man it feels good to be smoking on fine arts.

#5
Zygimantas
[ Display Name History ]

Zygimantas

    Demon Vanquisher

  • Members
  • 2,120 posts
I like Rachael McAdams, but the rest of those are kinda meh.
99 Hunter - November 1st, 2008
99 Cooking -July 22nd, 2009
99 Firemaking - July 29th, 2010
99 Fletching - December 30th, 2010

#6
ImstillFly
[ Display Name History ]

ImstillFly

    Unicorn Horn

  • Members
  • 163 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:2 August 2009
  • RuneScape Status:None

Christ, I can't agree with your #1 more.




:) haha SOOO FINE



and yea Rachael McAdams is pretty, how bout you post some of yours?
I wont smoke it if the name ain't right
My haze is looking like its been in a color fight.
Guess we are smoking on Picasso, light it up, ignite the spark.
Man it feels good to be smoking on fine arts.

#7
Dexek
[ Display Name History ]

Dexek

    Ice Giant Melter

  • Members
  • 3,534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Everywhere and Nowhere
  • Joined:4 January 2006
  • RuneScape Status:Retired
  • RSN:Dexek
Holy crap.. you can see all the makup piling on Megan Fox's face... :?



As for my top 5 hottest women, none of them are celebrities as I don't really find many that attractive. I don't think I'd feel right posting pictures of these girls without their permission either. Nice list you have though, I guess.


Posted Image

Poetry
Indexed Picture 1
Indexed Picture 2

Killed my maxed Zerker pure April 2010

Rebooting Runescape

Posted Image


#8
ImstillFly
[ Display Name History ]

ImstillFly

    Unicorn Horn

  • Members
  • 163 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:2 August 2009
  • RuneScape Status:None

Holy crap.. you can see all the makup piling on Megan Fox's face... :?



As for my top 5 hottest women, none of them are celebrities as I don't really find many that attractive. I don't think I'd feel right posting pictures of these girls without their permission either. Nice list you have though, I guess.




yea that is waht i said early, it would feel ackward lol, so i just went with my top celebrities/models
I wont smoke it if the name ain't right
My haze is looking like its been in a color fight.
Guess we are smoking on Picasso, light it up, ignite the spark.
Man it feels good to be smoking on fine arts.

#9
l0rd
[ Display Name History ]

l0rd

    Ghost Cloak

  • Members
  • 1,856 posts
  • Gender:Male
  • Joined:19 February 2006
  • RuneScape Status:Retired
  • RSN:Intheclubpio
Change the title to "Your Top 5 Hottest Celebrities", then I'll get back to you.
[INSERT "I R EATIN TEH SHIX ATM" BILL COSBY SIGNATURE GIF HERE, LOL]

#10
fastortoise
[ Display Name History ]

fastortoise

    Demon Vanquisher

  • Members
  • 2,141 posts
  • Gender:Male
  • Location:Canada
  • Joined:6 August 2004
  • RuneScape Status:None
Keira Knightly

Uma Thurman

Misa Campo (hot model in my city [montreal])

Halle Berry

Natalie Portman



ALL BATHING IN A POOL OF GREEN JELL-O WAITING FOR ME TO ARRIVE
Posted Image

#11
gauper_kid
[ Display Name History ]

gauper_kid

    Scorpion Pit

  • Members
  • 631 posts
  • Joined:9 September 2007
Wow, Megan Fox looks like a [developmentally delayed].
Posted Image

#12
ImstillFly
[ Display Name History ]

ImstillFly

    Unicorn Horn

  • Members
  • 163 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:2 August 2009
  • RuneScape Status:None

Keira Knightly

Uma Thurman

Misa Campo (hot model in my city [montreal])

Halle Berry

Natalie Portman



ALL BATHING IN A POOL OF GREEN JELL-O WAITING FOR ME TO ARRIVE




totally forgot about kierra knightley...she is hot as helll lol
I wont smoke it if the name ain't right
My haze is looking like its been in a color fight.
Guess we are smoking on Picasso, light it up, ignite the spark.
Man it feels good to be smoking on fine arts.

#13
l0rd
[ Display Name History ]

l0rd

    Ghost Cloak

  • Members
  • 1,856 posts
  • Gender:Male
  • Joined:19 February 2006
  • RuneScape Status:Retired
  • RSN:Intheclubpio
In no order at all.



Zooey Deschanel


Olivia Munn


Elisha Cuthbert


Katy Perry


Idk what else, I just thought of these ones at the top of my head.
[INSERT "I R EATIN TEH SHIX ATM" BILL COSBY SIGNATURE GIF HERE, LOL]

#14
Lenticular_J
[ Display Name History ]

Lenticular_J

    Dragon Slayer

  • Members
  • 7,284 posts
  • Gender:Male
  • Joined:15 May 2007
  • RuneScape Status:None
Zooey Deschanel, Natalie Portman, Tara Reid, that's really it for my tops. Katy Perry is hot, too.
MATT DAMON AND MONEY.
catch it now so you can like it before it went so mainstream

#15
Poopingman
[ Display Name History ]

Poopingman

    Moss Giant Whipper

  • Members
  • 2,765 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Northville, MI
  • Joined:25 November 2005
  • RuneScape Status:P2P
  • RSN:Poopingman
1. megan fox

2. kate beckinsale

3. lady gaga (must be in weird outfit)

4. love hewitt (90s jennifer)

5. jessica biel
Metal fans, check out my band!
Posted Image
Still the King....

#16
Wisp
[ Display Name History ]

Wisp

    Dragon Slayer

  • Members
  • 5,176 posts
  • Gender:Female
  • Location:NE united states.
  • Joined:6 June 2006
  • RuneScape Status:None
Kurt Cobain is my top dead celebrity. I don't really pay attention to models or whatever though, so I couldn't make a list.
Posted Image
Hegemony-Spain

#17
champion
[ Display Name History ]

champion

    Dragon Slayer

  • Members
  • 6,176 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:10 August 2007
  • RuneScape Status:None

Katy Perry is hot, too.


Yes.

 


#18
Sam
[ Display Name History ]

Sam

    we are the music makers

  • Members
  • 9,508 posts
  • Gender:Male
  • Joined:22 May 2007
  • RuneScape Status:None
1. Lucy Pinder

2. Kate Beckinsale

3. Zooey Deschanel

4. Ashely Tisdale

5. Jessica Simpson :P

2257AD.TUMBLR.COM


#19
Zierro
[ Display Name History ]

Zierro

    Dragon Slayer

  • Members
  • 8,253 posts
  • Gender:Male
  • Location:A peninsula
  • Joined:24 August 2006
  • RuneScape Status:None
I don't know why, but I don't really find celebrities hot. Just the fact that the whole world knows them is a major turnoff for me.

#20
champion
[ Display Name History ]

champion

    Dragon Slayer

  • Members
  • 6,176 posts
  • Gender:Not Telling
  • Joined:10 August 2007
  • RuneScape Status:None
I can't agree about Ashley Tisdale being hot though. :?

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users